PREZENTARE
* Functionare de-a lungul timpului : Grãdinita cu Program Prelungit Nr. 36 (1981- 2012), Grãdinita cu Program Prelungit “Floare de Colt” (2012-prezent), conform HCL 22/2013 Grãdinita cu Program Prelungit Nr. 34 este arondatã Grãdinitei cu Program Prelungit “Floare de Colt” începând cu 1 septembrie 2013
* Directori de-a lungul timpului : BUCUR Ana (1981-2002), FERTIGAN Mariana (2002-2013), GOCI Elena (2013-prezent)
* Înfiintare (cea mai veche datare) : 01.10.1981
* Nr. copii-elevi / Nr. grupe (actual) : 268 / 11
* Nr. norme / Nr. persoane (actual) : 41,5 / 42
* Nr. cadre didactice cu gradul I / gradul II / definitivat / Nr. cadre didactice titulare / Nr. membri CNEME (actual) : 9 / 4 / 5 / 14 /
* Nr. volume bibliotecã – CDI / Nr. computere la care au acces elevii (actual) : 220 / 5
* Valoare patrimoniu (active: terenuri + clãdiri + mijloace fixe + obiecte de inventar) (la finalul anului financiar 2013): 4.686,25 mii lei
* Revista oficialã a scolii (ISSN) : “Floare de Colt”
CE OBIECTIVE AVEM ?
Asezarea copilului în centrul preocupãrilor educationale.
Extinderea activitãtii didactice curriculare în sfera curriculumului la decizia scolii.
Adaptarea prescolarilor cu succes în activitãti de tip scolar.
Implementarea cu responsabilitate al noilor tipuri de educatii:
– educatia ecologicã
– educatia pentru cetãtenie democraticã
– educatia pãrintilor
– educatia de gen
– educatia pentru pãstrarea traditiilor si obiceiurilor folclorice locale
Cum realizãm acest lucru? Doar prin implicarea pãrintilor! De aceea sloganul nostru este :
„UN COPIL EDUCAT, UN PÃRINTE IMPLICAT !”
CUM PROCEDÃM ?
Respectând noul curriculum pentru prescolari.
Realizând activitãti curriculare de calitate.
Oferind activitãti optionale diverse.
Organizând activitãti extracurriculare si educative atractive.
CE OFERIM ÎN PLUS ?
UNDE DORIM SÃ AJUNGEM ?
Fiecare copil din grãdinitã sã fie respectat si valorizat pentru ceea ce îl diferentiazã de ceilalti.
Realizarea unui ambient educational care sã ofere copiilor confort fizic, afectiv si psihic.
Promovarea unui management adaptabil, centrat pe interesele copilului si ale familiei.
Un spirit de echipã între actorii din educatie bazat pe scopuri comune si pe valorile în care cred cu adevãrat oamenii grãdinitei.